Představení kandidátů


David Holeček

Assistant Front Office Manager

Zdůvodnění návrhu: David má výjimečný přístup k hostům. Jeho práce zlepšuje hodnocení hostů hotelu na veřejně dostupných on-line portálech. Od doby jeho působení v Holiday Inn Praue Congress Centre, spokojenost hostů hotelu pravidelně roste. Jeho příklad ukazuje cestu i dalším kolegům a kolegyním na recepci hotelu k vhodnějšímu kontaktu se zákazníkem. David nemalou měrou přispívá k integraci nových zaměstnanců do týmu recepce, školí je a vysvětluje potřebné souvislosti ke každodenní práci na recepci. Jeho inovativní změny v pracovních postupech na recepci hotelu vedou k jednodušší administrativě, a tak k větší produktivitě práce.

JAZYKOVÉ ZANLOSTI A JINÉ SCHOPNOSTI: David je držitelem CAE certifikátu z anglického jazyka. Angličtinu v praxi používá již mnoho let a to slovem i písmem. Španělský jazyk ovládá v základech na komunikační úrovni.

PROFESNÍ A ŽIVOTNÍ AKTIVITY / zapojení do společenského života v lokalitě, členství v profesních a společenských organizacích atd: Posledních pět let se David zabývá prací spojenou s hotelovou recepcí, kde získal zkušenosti v několika známých pražských hotelích. Jeho hlavním cílem je spokojený host a pohodové vztahy na pracovišti. V současné době prochází školením od IHG, které jej připravuje do nové pracovní role, role IHG Brand Experience Champion, která bude mít za cíl efektivně pracovat se spokojeností našich hostů na základě jejich zpětné vazby.

DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: Do hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre David nastoupil v lednu tohoto roku, kde po několika týdnech byl objeven jeho talent pro práci s lidmi a proto se stal zástupcem Front Office Managerky. Svoji práci komentuje slovy: "Je to poněkud rozdíl vést jednu dvanáctihodinovou směnu a vést celou recepci o dvanácti lidech, ale já každou novou situaci nebo překážku beru jako možnost naučit se něčemu, co mi v budoucnu pomůže být lepším manažerem." 

Navrhuje: Zdeněk Kovařík