Představení kandidátů


Gabriela Bartošová

Revenue manažerka

DŮVODY PRO NOMINACI KANDIDÁTA NA CENU AHR ČR

P. Bartošová pracuje na Zámku již od svých středoškolských let (začala v 16 letech), kdy prošla sekcí Housekeepingu, přes hotelovou recepci až k nynější pozici. Recepce s rezervacemi jí učarovaly a věnuje se jim natolik, že v současné době zastává kumulovanou funkci Revenue Manažerky.

Mladá analytická mysl, mladý pohled na věc a sonda do myslí a peněženek našich klientů z ní činí důležitý článek našeho Obchodně provozního oddělení a její úsilí nese šťavnaté plody ovoce. Podvakráte navštívila v Praze školení Revenue Managementu organizováno AHR ČR a dostala zde dobrý základ od Madam Jiřiny Jenčkové. Základ skvělého pražského Harvardu umně aplikuje v našich moravských končinách.               

NOMINOVAL:

Bc. Andrea Hájková, Manažerka Zámku Křtiny; 2. 9. 2025 o 15:31 h. 

Doplnění nominace: 

KDO JSME: Společenské a vzdělávací centrum Zámek Křtiny je součástí Školního lesního podniku Masarykův les Křtiny (ŠLP). Provozovatelem je však Mendelova univerzita v Brně. Mendelova univerzita je veřejnou vysokou školou a Školní lesní podnik Masarykův les Křtiny je její organizační součástí. ŠLP je tedy školním statkem univerzity a také nestátním veřejným majetkem. Chová se tedy tržně se všemi aspekty tržního hospodářství. Na stejném principu funguje i ZÁMEK KŘTINY.

Zámek Křtiny v rámci své hospodářské činnosti funguje jako hotel, restaurace a hojně vyhledávané a poptávané místo pro svatby, konference, semináře a soukromé akce.  V rámci hotelu jsou poskytovány ubytovací služby pro klientelu individuální i firemní. S těmito funguje business s konečným klientem formou B2B i B2C návazně na konferenční společenské prostory nebo samostatně. Poměrně malá ubytovací kapacita, však bohužel, nekoreluje s kapacitními konferenčními možnostmi pro MICE business. 

Dalším úskalím je vysoká sezónnost našeho zámeckého komplexu. Právě proto zacházíme s naší ubytovací kapacitou velmi uvážlivě jako s národním pokladem. V tomto ohledu využíváme principy dynamické cenotvorby a revenue managementu.        

Prostředkem k dosažení tržních cílů je vhodná trojkombinace: kombinace konkurenčního odlišení (USP), moudrého řízení nákladů a tržeb, a efektivní obchodně marketingové aktivity.

Zámek Křtiny je zařízením s malým počtem kmenových zaměstnanců s výrazně kumulativními funkcemi. Marketing se slévá s obchodem, marketingovou komunikací, reklamou a osobní kreativou.  

ODBORNÝ POSUDEK: Učebnicovým příkladem je zařazení slečny Gabriely, která prošla napříč hotelovým kolečkem. Hotelové prostředí si ji doslova vychovalo – v tomto oboru se pohybuje od svých 16 let a po celou dobu na sobě cíleně pracuje. Využívá každou příležitost k dalšímu rozvoji a ráda se učí novým věcem. Na Zámku pracuje již od roku 2017, kdy začínala formou brigády jako pokojská, poté se přesunula na recepci.

Zde zakotvila a z brigádní pozice tehdejší studentky VUT fakulty podnikatelské a studijního oboru Ekonomika podniku se následně stala plnohodnotnou součástí multitaskingového týmu obchodně provozního úseku a kmenovým zaměstnancem. Práce v hotelnictví ji naplňuje především díky své provozní dynamice a každodennímu kontaktu s lidmi, ať už osobně či v rámci hovoru nebo emailové korespondence.

Každodenní náplní práce však není pouze monitoring a kontrola recepce a rezervací, nýbrž práce s rezervačními portály, administrativní a účetní agenda. V rámci své současné pozice se dlouhodobě podílí na širokém spektru činností, které přesahují běžnou administrativní agendu a ukazují její schopnost růst. Ráda se učí novým přístupům a své znalosti dokáže uplatnit v praxi ve prospěch celého týmu. V jejím pracovním stylu se odráží pečlivost, důslednost a smysl pro detail, které jí umožňují dosahovat stabilně kvalitních výsledků. V rámci komunikace v rodné mluvě ovládá umění naslouchat i sdělovat, hovoří plynně anglicky.

Významnou oblastí její práce jsou finance a revenue management. Absolvovala dvě odborná školení revenue managementu pořádaná AHR ČR, která jí poskytla pevný základ v tomto oboru. Získané znalosti ze školení cíleně uplatňuje v každodenním provozu hotelu, a to jak při sledování KPI ukazatelů, tak při optimalizaci cenové politiky. Díky tomu aktivně přispívá k hospodaření hotelu a k růstu jeho obchodních výsledků.

Tématem pro zpracování její bakalářské práce bylo „Řízení nákladů v podniku“. Byť studium kvůli zdravotní indispozici nedokončila, řízení nákladů v podniku se stalo školou života v praxi. Nyní je plně zapracovaným článkem celého týmu s významným přínosem a specializací v oblasti RVN MNGMNTu. Nahlížení do provozu střediska s přesahem pochopení systému napojení či návaznosti na celý Školní lesní podnik a Mendelovu univerzitu ji dává důležitou a stěžejní roli v rámci obchodně provozního týmu.   

Zpracovala 3. 9. 2025 Bc. Andrea Hájková Manažerka Zámku