Představení kandidátů


Jiří MILSKÝ

Hotel Imperial, Karlovy Vary - Manager sportcentra

Zdůvodnění návrhu: Od nástupu J. Milského do funkce došlo: ke konsolidaci hospodářského výsledku, k nárůstu klubových členů, k růstu doplňkového prodeje, k standardizaci poskytovaných služeb a tím ke zvýšení kvality, k vytvoření velmi dobrého pracovního klima.

PROFESNÍ A ŽIVOTNÍ AKTIVITY: zapojení do společenského života v lokalitě, členství v profesních a společenských organizacích atd

JAZYKOVÉ ZNALOSTI A JINÉ SCHOPNOSTI: Anglický jazyk Nadstandardní znalosti práce s PC - podílí se na tvorbě informačního SW pro využití ve Sportcentru

Řekl o sobě: Krok pana Švaříčka ředitele hotelu Imperial, který mě na výroční cenu AHR nominoval, mě výrazně překvapil a utvrdil, že energie kterou vkládám do své práce je opravdu platná a doceněná. Mám hotelovou krev a nikdy jsem neviděl svou budoucnost v jiném oboru, kromě krátkého období ve dvou letech, kdy jsem chtěl být letadlo. Vzdělání v hotelnictví jsem zvolil, na rozdíl od většiny mladých manažerů, spíše praktickou než univerzitní formou. Po skončení střední školy jsem strávil patnáctiměsíční stáží po všech pracovních pozicích v hotelu, od umývače nádobí až po managerské pozice mých dnešních kolegů a to ne jen v našem hotelu, ale i v sesterském hotelu Spa Resort Sanssouci. K této velmi poučné praxi mi byla svěřena i funkce v řídících orgánech společnosti. Tyto zkušenosti mi daly široký rozhled a vnímání problematiky jak jednotlivců, tak celé společnosti. V dnešní době zastávám pozici managera Sportcentra Imperial. Sportcentrum Imperial prodělalo v roce 2012 rozsáhlou rekonstrukci. V současné době je to jedno z nejlepších sportovišť v karlovarském kraji. Své podřízené vedu k maximální profesionalitě a celé středisko je zaměřeno na vysokou péči o své klienty. S klienty uzavíráme smlouvu o klubovém členství, což se vymyká standartním postupům sportovišť v kraji. Tato práce je nejlepším mixem všech dovedností, ale i možností managera. Sportcentrum Imperial je specifický úsek hotelu. Fungujeme výrazně nezávisleji než ostatní úseky. Má denní náplň zahrnuje převážně komunikaci s hotelovými klienty, firmami i členy Sportcentra Imperial. Při své práci musím využívat znalosti z oblasti FB, marketingu a prodeje, personalistiky, informačních systémů. Posledních osm měsíců vytváříme zcela nový informační systém na míru našemu Sportcentru. V neposlední řadě jsem odpovědný za hospodářský výsledek střediska. Snažím se vycházet maximálně přátelsky jak se svými kolegy, tak i se všemi zaměstnanci. Proto toto nominování neberu jako šanci pro osobní rozvoj či zviditelnění, ale jako nejvyšší možnou pochvalu celému teamu, který na tomto netradičním a ambiciózním projektu, jakým je spojení hotelového sportoviště s modelem klubového členství spolupracuje. Děkuji a věřím, že případné ocenění už by bylo tou pomyslnou třešničkou na dortu.

Navrhuje: Jiří Švaříček