Představení kandidátů


Prokop MILATA

Marketing Manager Hotel International Brno a.s.

Zdůvodnění návrhu: Prošel naším hotelem téměř od základů, nejprve jako portier. Díky svým odpovědným kvalitám, zodpovědnosti a výborné znalosti anglického jazyka byl přeřazen na Obchodní oddělení do pozice Event managera. a Posléze na Marketingové oddělení kde se v současné době věnuje oblasti online marketingu, business developmentu a využití nejnovějších technologií.

JAZYKOVÉ ZANLOSTI A JINÉ SCHOPNOSTI: Angličtina, Němčina, základní znalost Japonštiny slovem i písmem

ROFESNÍ A ŽIVOTNÍ AKTIVITY / zapojení do společenského života v lokalitě, členství v profesních a společenských organizacích atd: Sledování aktivních trendů v hotelovém a digitálním marketingu, novinkách na trhu a jejich užití v praxi. Vzhledem ke krátkému působení na této pozici (předtím Event Manager) se až letos začala realizovat větší angažovanost v organizacích jako např. British Chamber of Commerce nebo Expat Center, nebo účast na Direct Booking Summitu v Londýně. Mezi dlouhodobý zájem patří nové technologie, programování webových aplikací a webových stránek. I při zaměstnání letos v září nastupuje na bakalářské kombinované studium Digitálního Marketingu na soukromé vysoké škole Newton College v Brně.

DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: Školení Adobe Photoshop pro začátečníky a pokročilé Školení PHC Upselling a Aktivní Sales Školení PHC Přístup k hostům Školení HRS Fidelio Suite8 Školení Facebook Content Marketing Certifikát Google Adwords, Google Analytics, Google Obsahová Reklama, Google Digitální Garáž Mezi nejoblíbenější koníčky patří literatura a hra v šachy.

Navrhuje: