OBLAST ŘÍZENÍ A ODPOVĚDNOSTI
V současné době se Tereza Vydrová intenzivně věnuje řízení 2 prosperujících hotelů a přípravě provozu třetího, v rámci řetězce nově otevíraného hotelu. A to jak po stránce obchodní, tak administrativně – provozní.
DŮVODY PRO NOMINACI KANDIDÁTA NA VÝROČNÍ CENU AHR ĆR
Terezu Vydrovou jsme se rozhodli nominovat jako tým kolegů společnosti ASW Systems a.s., která v ČR & SR zajišťuje prodej a podporu hotelového software protel PMS a restauračního systému Septim.
Od počátku naší spolupráce v roce 2016 vnímáme Terezu Vydrovou jako obrovského profesionála v oboru a chtěli bychom touto nominací na prestižní ocenění vyzdvihnout její profesní a lidské kvality, ale i nezměrnou energii, kterou své práci dává.
Tereza kdysi začínala jako brigádník na recepci, ale brzy bylo jasné, že hotel bude jejím osudem, a proto opustila svou původní profesi, kterou vystudovala – publicistiku. Spolu s pokračujícím studiem na Vysoké škole hotelové začala naplno pracovat v hotelu. Po několika letech na recepci se postupně vypracovala na Front Office Managerku a Sales & Revenue Managerku. Během rodičovské dovolené se zabývala vzděláváním kolegů, vedla semináře na různá témata: obchodní dovednosti, recepční dovednosti, standardy práce s hostem a dále se zabývala poradenstvím v oblasti obchodních strategií a Revenue Managementu. Od roku 2016 působí Tereza na pozici generální ředitelky hotelu Clement Prague. V roce 2021 se současně stala i generální ředitelkou hotelu Amarilis a od letošního roku je i generální ředitelka hotel Savoy. Každá nová výzva je pro ni příležitostí vyzkoušet a naučit se něco nového.
Tereza se vždy aktivně zajímala o moderní IT technologie a o možnostech jejich využití v hotelové praxi. Jejím cílem je implementovat do svých provozů technologické novinky, které zjednodušují život jak hostům, tak i celému hotelovému týmu. Na druhou stranu se Tereza řídí faktem, že smysl slova „hospitality“ = „pohostinnost“ je především v přístupu zaměstnanců ke klientům. Proto klade velký důraz na to, aby se každý hotelový klient cítil dobře a staral se o něj ochotný, přátelský a spokojený personál. Neustále má na paměti, že i v dnešní uspěchané době je právě péče o hosta tím nejdůležitějším úkolem.
DALŠÍ DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
Dovolím si tedy nyní Terezu citovat: „Nejen hosté jsou pro mě prioritou, zároveň mi velmi záleží na tom, aby lidé v týmu, který se mnou pracuje, vyznávali stejné hodnoty a dělali svou práci rádi a srdcem a chodili do práce rádi. Hotel, ve kterém se klient cítí spokojeně, není totiž dílem jednoho člověka, ale výsledkem společného úsilí celého týmu."
NOMINOVAL: Kamil Končel | kamil.koncel@septim.cz | +420 778 776 835 | 24.08.2022